Media społecznościowe- strategia Social Media

 Klikając tutaj przejdziesz do najlepszej i JEDYNEJ takiej instrukcji- jak, krok po kroku, aplikować o pracę! Kliknij i aplikuj o pracę z głową!

Chodź na Instagram!
Udostępnij na Facebooku!

Jeśli chodzi o media społecznościowe, można by pisać o nich godzinami. Jedno jest jednak pewne- bez nich nie istniejesz jako bloger. Im silniejszą masz wokół siebie społeczność, tym mocniejsza Twoja pozycja w blogerskim świecie. Chciałabym napisać dzisiaj tekst na temat różnic pomiędzy prowadzeniem wszystkich moich mediów społecznościowych oraz dlaczego obrałam taką, a nie inną taktykę.

Media społecznościowe- różne medium, różny styl

Wszyscy, którzy mnie śledzą, widzą doskonale, że zupełnie inaczej prowadzę bloga, zupełnie inaczej Instagrama, a jeszcze inaczej fanpage na Facebooku. Wszystko ma swój cel, nie jest więc przypadkowe. Czy jest to brak spójności? Nie. Jest to strategia Social Media. Zaraz napiszę Ci dlaczego w moim przypadku jest ona taka, a nie inna.

Media społecznościowe- strategia Social Media- Facebook

Ludzie na Facebooka „przychodzą” dla rozrywki. Śledzą swoje tablice i jeśli trafiają na coś, co nie wywołuje w nich emocji, przechodzą wokół tego obojętnie (po prostu- przesuwają palcem w dół). Jeśli natomiast trafią na coś zabawnego, wzruszającego, śmiesznego, absurdalnego… reagują. Dzięki temu otrzymujesz „lajki”, udostępnienia, komentarze, a Twoje posty niosą się dalej i dalej (choć zasięgi Facebooka są coraz bardziej ograniczone). Wyszłam więc z założenia, że społeczność na Facebooku będę budowała wykorzystując swoją umiejętność opisywania historii budujących napięcie. Dzięki temu zbudowałam ponad 40-tysięczną grupę osób, które lubią mnie za to, co piszę. Staram się nie spamować i pisać tylko wtedy, gdy rzeczywiście mam coś wartościowego do powiedzenia.

Jeśli chcesz poznać mój sposób prowadzenia fanpageu- zajrzyj na mój profil KLIK

Media społecznościowe- strategia Social Media- Instagram

Na mojego Instagrama czytelnicy (a właściwie słuchacze) przychodzą przez wzgląd na moje Insta Stories. Dlatego też tam skupiam się głównie właśnie na tworzeniu relacji- nie na systematycznym dodawaniu zdjęć. Bo choć profil mój nie jest bardzo duży (niecałe 10 tysięcy obserwujących) i dodaję maksymalnie dwa zdjęcia tygodniowo, to mój profil ma tygodniowo około 95 tysięcy wyświetleń. Tyle osób ogląda moje Insta Stories właśnie. A nagrywam średnio 4 do maksymalnie 10 relacji dziennie. Stawiam tam głównie na rozbawianie odbiorców, choć zdarzają się też i poważne InstaSnapy. Jest to mój ulubiony środek przekazu. Dlaczego? Nie wymaga wielkich przygotowań oraz wielkich nakładów pracy. Po prostu odpalasz Instagrama i mówisz! Jeśli chcesz zobaczyć, w jaki sposób prowadzę to Social Medium, zapraszam Cię tu:

Media społecznościowe- strategia Social Media- blog

Moje Social Media prowadzone są w celach rozrywkowych. To co w Social Mediach natomiast bardzo szybko znika. Dlatego obiecałam sobie , że to właśnie na blogu znajdować będą się rzeczy, które mogłyby komuś w czymś pomóc. Treści, które tutaj zamieszczam mają wartość dodaną- w formie moich doświadczeń- sporo z nich pisane jest tak, by poszukiwacze z Googla trafili właśnie do mnie. Dzięki temu wokół tego medium- trzeciego, gromadzę grupę docelową, na której pytania potrafię odpowiadać. Pewnie i Ty trafiasz tutaj z wyszukiwarki. Nie chciałabym pozostać w Twojej głowie jako googlowy robot. Tak więc, jeśli chcesz poczytać więcej na temat Social Mediów i zagadnień z nimi związanych- zostań na dłużej!

Jak zdobyć followersów na Instagramie- #SocialMedia

Profil firmowy na Instagramie- dlaczego Twoja firma musi być na Instagramie?

Chodź na Instagram!
Udostępnij na Facebooku!


Chcesz znaleźć pracę, ale nie wiesz, jak się za to zabrać?

...i bądź lepsza od innych kandydatów!

Instrukcja, jak skutecznie apikować o pracę

Cześć! Jestem Monika i piszę bloga. Zostań ze mną- razem raźniej!

Post a Comment