Jak dobrać słowa kluczowe- pozycjonowanie na frazy

 Klikając tutaj przejdziesz do najlepszej i JEDYNEJ takiej instrukcji- jak, krok po kroku, aplikować o pracę! Kliknij i aplikuj o pracę z głową!

Chodź na Instagram!
Udostępnij na Facebooku!

Słowa kluczowe. Najważniejszy punkt wszystkich tekstów pisanych „pod google”. To odpowiedni ich dobór sprawia, że zaczynają do nas trafiać czytelnicy z wyszukiwarki. Jak więc wyszukać najtrafniejsze dla nas propozycje słów kluczowych. Dzisiaj o tym, jak dobrać słowa kluczowe, dlaczego tak ważne jest pozycjonowanie na frazy dłuższe, czym jest planer słów kluczowych i dlaczego warto z niego korzystać.

Jak dobrać słowa kluczowe- pozycjonowanie na frazy.

Nie będę tutaj pisała o tym, ile razy powinieneś umieścić je w tekście oraz jak je stosować, aby nie raziły. O tym, jak samemu pozycjonować stronę napisałam oddzielny artykuł. Tutaj podpowiem Ci jak słowa kluczowe dobierać. Nie pod każde słowo kluczowe bowiem, warto tekst pozycjonować. Dlaczego? Bo co Ci z tego, że świetnie wykonałeś pozycjonowanie na frazy typu: „najlepsze łapki na muchy”, skoro nikt tego nie wpisuje w wyszukiwarce? Podobnie z frazami mocno obsadzonymi, przy których konkurencja jest ogromna! Szkoda zachodu.

Jak dobrać słowa kluczowe- planer słów kluczowych

Planer słów kluczowych to googlowskie narzędzie, dzięki któremu będziesz w stanie określić liczbę wyszukiwań danej frazy w miesiącu. Aby mieć dostęp do planera musisz mieć konto w GoogleAdWords. Aby móc w pełni korzystać z tego narzędzia, musisz stworzyć i uruchomić swoją pierwszą kampanię.

Pozycjonowanie na frazy- wyszukiwanie słów kluczowych w planerze

Wchodząc na tę stronę >>KLIK<< zostaniemy przekierowani na stronę planera. Aby móc z niego korzystać trzeba się zalogować. Jeśli nie mamy konta konieczne będzie jego założenie. Po zalogowaniu otrzymamy taki oto widok.

Zależy nam na wyszukaniu słów kluczowych, które powiązane będą z naszym wpisem. Klikamy więc w opcję: „Wyszukaj nowe słowa kluczowe…”:

Następnie wpisujemy w odpowiednie miejsce słowo kluczowe, na którym nam zależy. Przyjmijmy, że zależy nam na frazie: „Czy mąż mnie kocha”. Dopóki nie uruchomimy naszej pierwszej kampanii reklamowej dane, które będą się nam ukazywały będą w tzw. zakresach, często bardzo szerokich.

Aby widzieć dokładną ilość osób wpisujących w wyszukiwarkę interesujące nas słowo kluczowe należy uruchomić swoją pierwszą kampanię. Uruchomienie oznacza stworzenie oraz wydanie określonej kwoty. O tym, jak uruchomić swoją pierwszą kampanię w Google AdWords by jak najniższym kosztem móc korzystać z planera, napiszę oddzielny artykuł (gdy będzie gotowy, od razu go tutaj wstawię).

Jak dobrać słowa kluczowe- widok w planerze

Po odpaleniu pierwszej kampanii zostajemy odblokowani. Widok przedstawia się wtedy następująco.

Jak widzisz, podane są dokładne wartości wyszukiwań, bez przedziałów o tak gigantycznych rozbieżnościach.

Jak dobrać słowa kluczowe- krok po kroku

Teraz napiszę Ci jak dobierać słowa kluczowe, aby pozycjonowanie na frazy, które wybrałeś, miało sens.

  1. Wpisz interesujące Cię słowo kluczowe w tę wyszukiwarkę: >>KLIK<<. Wyświetlą się dla Ciebie propozycje słów kluczowych powiązanych z tym wpisanym przez Ciebie.
  2. Sprawdź wybrane słowa kluczowe w Planerze Słów Kluczowych. Otrzymasz ilość wyszukiwań danego słowa w miesiącu.
  3. Wybieraj słowa kluczowe więcej niż dwuwyrazowe. Dlaczego? Ponieważ mają one zazwyczaj mniejszą ilość wyszukiwań w miesiącu. Jednocześnie MNIEJ OSÓB wykonuje pozycjonowanie na frazy właśnie takie.

    Co daje pozycjonowanie na frazy z tzw. długim ogonem? To, że w o wiele prostszy sposób dojdziesz na pierwszą stronę! W momencie wejścia do TOP 3 przy 300 wyszukiwaniach w miesiącu uzyskasz więcej  wejść niż będąc na trzeciej nawet stronie przy frazach kilkutysięcznych.

  4. Kolejnym krokiem jest już optymalizacja tekstu pod kątem konkretnego słowa kluczowego.  Jeśli więc interesuje Cię to, w jaki sposób zoptymalizować tekst pod kątem SEO, zapraszam tutaj >>Jak samemu pozycjonować stronę<<.

Mogą spodobać Ci się również:

Jak zdobyć followersów na Instagramie
Jak zrobić ładne zdjęcie telefonem
Jak prowadzić fanpage na facebooku
Jak wyceniać posty na blogu

Będę Ci wdzięczna za pozostawienie lajka, jeśli ten tekst pomógł Ci lub rozwiał Twoje wątpliwości. Polubienie, czy udostępnienie to dla mnie motywacyjny kopniak do działania. Dzięki temu wiem, że to, co robię jest przydatne.

Bądź na bieżąco, bierz udział w konkursach i darmowych warsztatach związanych z blogowaniem.  Zapisz się do naszej facebookowej grupy! Dołącz >>KLIK<<

Zapisz

Zapisz

Koniecznie polub fanpage dotyczący blogowania i bądź na bieżąco ze wszystkimi tekstami z tej kategorii! KLIKAJ TUTAJ, A ZOSTANIESZ PRZENIESIONY W WYMIAR FACEBOOKA

Jednocześnie, zapisując się do mojego newslettera będziesz mógł zobaczyć, na przykładzie moich anegdot, w jaki sposób pisać poczytne krótkie historie!

Chodź na Instagram!
Udostępnij na Facebooku!


Chcesz znaleźć pracę, ale nie wiesz, jak się za to zabrać?

...i bądź lepsza od innych kandydatów!

Instrukcja, jak skutecznie apikować o pracę

Cześć! Jestem Monika i piszę bloga. Zostań ze mną- razem raźniej!

Post a Comment